Bordspellen spelen & gezelligheid in Leidschendam

Zaterdag 28 september 2024, van 13:00 tot 15:30 | Bibliotheek Leidschendam | Fluitpolderplein 5

Bordspellenmiddag bij Bibliotheek Leidschendam

Doe mee met een interactieve sessie Dungeons and Dragons waarin jouw keuzes het verhaal bepalen! Neem jij de rol aan van Disney schurk in het Disney Villainous spel? Of los je samen anderen het mysterie van een spookhuis op in het spannende Mysterium bordspel? Ben jij erbij?

Speciaal voor jongeren

Voor jongeren van 14 tot 27 jaar uit Leidschendam-Voorburg organiseren we bij Bibliotheek Leidschendam gezellige spellendagen. Dit doen we samen met SenW, Epic Youth en Project Epos. Meedoen is gratis, dus kom vooral langs!

Waar en wanneer?

• Wanneer: zaterdag 28 september
  • Hoe laat: 13.00 - 15.30 uur
  • Waar: Bibliotheek Leidschendam | Fluitpolderplein 5 | Melden bij informatiebalie
  • Prijs: Gratis
  • Leeftijd: voor 14 tot 27 jaar

Meer activiteiten

De Bibliotheek aan de Vliet organiseert ontzettend veel activiteiten, voor jong en oud!

Bekijk onze andere activiteiten