Leer Dungeons and Dragons spelen in Leidschendam

Dinsdag 13 augustus 2024, van 13:00 tot 15:30 | Bibliotheek Leidschendam | Fluitpolderplein 5

Deze activiteit heeft in het verleden plaatsgevonden. Klik hier voor alle actuele activiteiten.

Dungeons and Dragons

Heb jij altijd al willen leren hoe je Dungeons and Dragons speelt, maar heb je geen idee hoe je moet beginnen? Kom dan gezellig naar deze middag in Leidschendam! De hele middag staat in het teken om je klaar te stomen voor Dungeons and Dragons.

Wat gaan we doen?

Project Epos gaat je alles uitleggen over hoe je bijvoorbeeld je eigen karakter maakt, hoe je je achtergrondverhaal schrijft, wat je allemaal nodig hebt en nog veel meer. En natuurlijk is er ook alle ruimte voor jouw vragen.

Meer over Dungeons and Dragons

In Dungeons and Dragons neemt één iemand de rol van spelleider op zich, terwijl de andere spelers met zelfverzonnen karakters in een wereld duiken. Of om in de film-metafoor te blijven: één iemand is de regisseur en de andere deelnemers zijn de acteurs die het plot gaan beïnvloeden. Er is geen winnaar. Klinkt leuk, toch? Na deze middag ben jij klaar om aan het spel te gaan beginnen!

De workshop is gratis, wel graag even aanmelden.

Meld je gratis aan!

Waar en wanneer?

• Wanneer: dinsdag 13 augustus
  • Hoe laat: 13.00 - 15.30 uur
  • Waar: Bibliotheek Leidschendam | Fluitpolderplein 5 | Melden bij informatiebalie
  • Prijs: Gratis, wel graag even aanmelden
  • Leeftijd: voor iedereen

De Bibliotheek aan de Vliet organiseert ontzettend veel activiteiten, voor verschillende doelgroepen. Bekijk ook onze andere activiteiten en kijk of er wat voor je tussenzit.

Bekijk onze andere activiteiten!