Herfstige schuddebollen maken in Voorburg

Maandag 28 oktober 2024, van 12:30 tot 13:30 | Bibliotheek Voorburg

Op maandag 28 oktober kun je je eigen herfstige schuddebol komen maken! Met bladeren, glitter en mini-herfstfiguurtjes gaan we aan de slag. Ben je tussen de 8 en 12 jaar jaar? Kom naar deze leuke herfstactiviteit bij Bibliotheek Voorburg!

Koop hier je kaartje

Maak je eigen mini-herfststorm!

Met bladeren, glitter en mini-herfstfiguurtjes ga je een magische mini herfst-storm maken in een glas. Wanneer je je schuddebol omdraait, dwarrelen de herfstblaadjes en glitters sierlijk rond. Een leuke manier om creatief bezig te zijn en van de herfst een kunstwerk te maken.

Kom je samen de herfst vieren? Je kunt de schuddebol mee naar huis nemen!

Datum - Tijd - Locatie

• Wanneer: Maandag 28 oktober
  • Hoe laat: 12.30 - 13.30 uur
  • Waar: Bibliotheek Voorburg
  • Adres: Koningin Julianalaan 257
  • Voor wie: 8 t/m 12 jaar
  • Koop je kaartje online: Niet-leden: € 5,00 | Leden: € 3,50 | Ooievaarspas: € 1,50*

*Heb je een Ooievaarspas? Dan kan je niet vooraf online een kaartje kopen, alleen aan de balie in de Bibliotheek. Wacht niet te lang als je met je Ooievaarspas een kaartje vooraf wil kopen in de Bibliotheek. De activiteiten zijn snel uitverkocht.

Bestel snel je kaartje en maak jouw eigen schuddebol!

Bekijk de andere leuke workshops in de herfstvakantie bij de Bibliotheek:

Alle activiteiten in de herfstvakantie!

Herfstvakantie