Workshop Kruidenthee maken in Voorburg

Dinsdag 20 augustus 2024, van 11:00 tot 12:30 | Bibliotheek Voorburg | Koningin Julianalaan 257

Workshop Kruidenthee maken in Voorburg

Op dinsdag 20 augustus kun je van 11.00 tot 12.30 uur meedoen met een workshop kruidenthee maken. Tijdens deze workshop kijken we naar het gebruik van kruiden in de Romeinse tijd en de Middeleeuwen. En gaan we zelf aan de slag met onze eigen thee!

We gaan naast kruidenthee ook goudsbloemzalf en kruidenzout volgens Romeins recept maken. Het wordt een gezellige en geurige boel tijdens de workshop, dankzij alle heerlijke kruiden!

Koop je kaartje voor de workshop 'Kruidenthee maken'

Waar en wanneer?

• Wanneer: dinsdag 20 augustus
  • Hoe laat: 11.00 - 12.30 uur
  • Waar: Bibliotheek Voorburg | Koningin Julianalaan 257 | Melden bij informatiebalie
  • Prijs: Niet leden: €7,50 | Leden: €5,00 | Ooievaarspas: €3,50*
  • Leeftijd: voor volwassenen

*Heb je een Ooievaarspas? Koop dan je kaartje voor de workshop in de Bibliotheek aan de balie.

De Bibliotheek aan de Vliet organiseert ontzettend veel activiteiten, voor verschillende doelgroepen. Bekijk ook onze andere activiteiten en kijk of er wat voor je tussenzit.

Bekijk onze andere activiteiten!