Voorlezen met Jolanda Zuydgeest van 'Jolien en Jef' in Voorburg

Woensdag 2 oktober 2024, van 15:30 tot 16:30 | Bibliotheek Voorburg

Schrijfster Jolanda Zuydgeest van de leuke boekenserie 'Jolien & Jef' komt woensdag 2 oktober naar de Bibliotheek aan de Vliet in Voorburg. Speciaal voor de Kinderboekenweek gaat Jolanda voorgelezen. Na het verhaal is gaan we in gesprek met elkaar over jou favoriete boek. De kinderen mogen daarna in de bieb een leuk boek uitzoeken en als ze willen een stuk uit het voorlezen. Doe mee, net als Jolien en Jef, Lekker eigenwijs!

Koop hier je kaartje

Jolanda Zuydgeest

Jolanda Zuydgeest (1962) is vanaf haar jeugd al geboeid door het schrijven van verhalen. Naast haar baan als leerkracht in het onderwijs, volgt zij schrijfopleidingen en doet zij mee aan schrijfwedstrijden die haar enkele publicaties opleveren. Geïnspireerd door haar omgeving en haar gezin schreef zij de roman ‘Angst regeert De Vulpen’. Dit is haar romandebuut. In 2019 komt het eerste kinderboek uit van de serie  ‘Jolien en Jef'.

Datum - Tijd - Locatie

• Wanneer: Woensdag 2 oktober
  • Hoe laat: 15.30 - 16.30 uur
  • Waar: Bibliotheek Voorburg | Blauwe Zaal
  • Adres: Koningin Julianalaan 257
  • Voor wie: kinderen van 6 tot 12 jaar (ouders wachten in de bieb)
  • Koop je kaartje online: Niet-leden: € 5,00 | Leden: € 3,50 | Ooievaarspas*: € 2,50*

*Heb je een Ooievaarspas? Dan kan je niet vooraf online een kaartje kopen, alleen aan de balie in de Bibliotheek.
     Wacht niet te lang als je met je Ooievaarspas een kaartje vooraf wil kopen in de Bibliotheek. De activiteiten zijn snel uitverkocht.

Bestel snel je ticket voor het voorlezen met Jolanda Zuydgeest 2 oktober in Voorburg

Kan je 2 oktober niet maar wil je het voorlezen met Jolanda Zuydgeest van 'Jolien en Jef' niet missen?
Gelukkig komt Jolanda vrijdag 4 oktober om 15.30 ook naar de Bibliotheek Leidschendam!

Kaartjes voor Jolanda Zuydgeest - vrijdag 4 oktober - Leidschendam

Bekijk de leuke activiteiten bij de Bibliotheek aan de Vliet tijdens de Kinderboekenweek!