Voorlezen & cupcakes maken met schrijfster Nassira Rahmouni

Zaterdag 31 augustus 2024, van 14:00 tot 15:00 | Bibliotheek Leidschendam | Fluitpolderplein 5

Voorlezen & cupcakes maken met Nassira Rahmouni

Op zaterdag 31 augustus van 14.00 - 15.00 uur komt schrijfster Nassira Rahmouni naar Bibliotheek Leidschendam. Ze gaat voorlezen uit haar boek 'Kijk mam, zo doe je dat!'. En daarna gaan we samen gezellig cupcakes versieren! Kom jij ook?

Kijk mam, zo doe je dat!

In het kinderboek 'Kijk mam, zo doe je dat!' gaat Sarahs moeder oma verrassen met een zelfgebakken taart. Alleen zien de recepten in haar kookboek er supermoeilijk uit. Ze durft niet meer. Sarah moedigt haar aan om het toch te proberen.

Koop hier je ticket voor deze activiteit

Waar en wanneer?

• Wanneer: zaterdag 31 augustus
  • Hoe laat: 14.00 - 15.00 uur
  • Waar: Bibliotheek Leidschendam| Fluitpolderplein 5 | Melden bij informatiebalie
  • Prijs: Niet-leden: €5,00 | Leden: €3,50 | Ooievaarspas: €1,50*
  • Leeftijd: voor 4 tot 12 jaar

*Heb je een Ooievaarspas? Koop dan je kaartje voor de workshop in de Bibliotheek aan de balie.

Begeleiders mogen meehelpen. Voor jongere broertjes of zusjes is er een peuterhoek om te spelen of voor te lezen. Voor oudere broers en zussen zijn er computers in de Bibliotheek of boeken te lezen.

De Bibliotheek aan de Vliet organiseert ontzettend veel activiteiten, voor verschillende doelgroepen. Bekijk ook onze andere activiteiten en kijk of er wat voor je tussenzit.

Bekijk onze andere activiteiten!