Voorstelling Vos en Haas in Voorburg

Zaterdag 17 februari 2024, van 13:30 tot 14:30 | Bibliotheek Voorburg | Koningin Julianalaan 257

Voorstelling - Vos en Haas

Haas is wintermoe. Vos weet niet hoe hij haar kan troosten en is ten einde raad. Dan schiet hem iets te binnen om Haas op te vrolijken: hij geeft een feest, speciaal voor haar! Maar met hoeveel mensen moet je eigenlijk feestvieren? Met zijn vieren? Of kan dat ook met zijn tweeën? En wat als je ongenode gasten krijgt? Hoe dan ook: dit feestje zal niet snel worden vergeten.

Vrolijke voorstelling

Een speelse, interactieve voorstelling met aanstekelijk poppenspel en veel muziek. De poppen duiken op in en rondom de boekenkast en brengen dit Vos en Haas verhaal over vriendschap en verlangen op een bijzondere manier tot leven. Beleef het mee met Houtjetouwtje, hét Vos en Haas gezelschap van Nederland en België.

Reserveer hier je plekje voor deze voorstelling!

Waar en wanneer?

• Waar: Bibliotheek Voorburg - Blauwe Zaal
  • Adres: Koningin Julianalaan 257 | Voorburg
  • Wanneer: Zaterdag 17 februari
  • Hoe laat: 13.30 - 14.30 uur
  • Prijs: Leden: € 5,00 | Niet-leden € 7,50 | Ooievaarspas* € 3,50  (1 ticket = voor ouder + kind)
  • Leeftijd: 4 tot 8 jaar + ouders

*Heb je een Ooievaarspas? Kom dan naar de Bibliotheek om je kaartje te kopen.

Bekijk nog meer leuke activiteiten tijdens de voorjaarsvakantie!