Bouw een robot met Lego Mindstorms in Rijswijk

Woensdag 30 oktober 2024, van 10:00 tot 11:30 | Bibliotheek Rijswijk

Kom op woensdag 30 oktober naar de gave workshop LEGO Mindstorms! Hier ga je aan de slag met technisch LEGO. Je bouwt in kleine groepjes een robot. Deze robot moet allerlei opdrachten gaan uitvoeren. Dat kan deze stoere robot alleen maar, omdat jij hem eerst gaat programmeren. Ben je tussen de 8 en 12 jaar oud? Kom dan naar deze leuke herfstactiviteit bij Bibliotheek Rijswijk!

Koop hier je kaartje

Workshop Lego Mindstorms

Wie houdt er nou niet van LEGO?! Tijdens deze workshop leer je stap voor stap hoe je de robot kunt programmeren. En ondertussen moet je ook nog een heleboel creativiteit gebruiken. Lukt het jou om de robot volledig zelfrijdend te maken? Of om de robot allerlei moeilijke opdrachten te laten doen?

Dit is allemaal onder professionele begeleiding van onze Tech Teacher van Tech4Kids in het Stadsl@b. De materialen blijven eigendom van Tech4kids.

Waar en wanneer?

• Wanneer: Woensdag 30 oktober
  • Hoe laat: 10.00 - 11.30 uur
  • Waar: Bibliotheek Rijswijk - Stadsl@b
  • Adres: Generaal Spoorlaan 2
  • Voor wie: 8 t/m 12 jaar
  • Koop je kaartje online: Niet-leden: € 5,00 | Leden: € 3,50 | Ooievaarspas: € 1,50*

*Heb je een Ooievaarspas? Dan kan je niet vooraf online een kaartje kopen, alleen aan de balie in de Bibliotheek. Wacht niet te lang als je met je Ooievaarspas een kaartje vooraf wil kopen in de Bibliotheek. De activiteiten zijn snel uitverkocht.

Bestel snel jou ticket voor de workshop LEGO Mindstorm!

Bekijk de andere leuke workshops in de herfstvakantie bij de Bibliotheek:

Alle activiteiten herfstvakantie!

herfstvakantie