Workshop Stop-motion

Woensdag 11 september 2024, van 15:00 tot 17:00 | Bibliotheek Rijswijk | Generaal Spoorlaan 2

Workshop Stop-motion

Tijdens de stop-motion workshop maak je in groepjes van twee een leuk kort filmpje. Jouw tekeningen en plaatjes gaan 'leven' in je film. Je gebruikt hiervoor een iPad, die de workshopleiders meenemen. Gebruik je fantasie en je eigen plaatjes. Je hebt twee uur de tijd. Doe je mee?

Stop-motion

Een stop-motion is een filmpje dat je maakt door foto's achter elkaar te zetten. De foto neem je vanaf precies dezelfde plek. Het onderwerp van de foto (bijvoorbeeld een lego-poppetje) verandert iedere foto een klein beetje. Speel je de foto's snel achter elkaar af als een filmpje, dan zie je beweging. Hartstikke leuk!

Koop hier je ticket voor deze workshop!

Waar en wanneer?

• Waar: Bibliotheek Rijswijk - Stadsl@b
  • Adres: Generaal Spoorlaan 2 | Rijswijk
  • Wanneer: Woensdag 11 september
  • Hoe laat: 15.00 - 17.00 uur
  • Voor wie: Kinderen vanaf 8 jaar (zonder ouders)
  • Prijs: Niet-leden: € 5,00 | Leden: € 3,50 | Ooievaarspas*: € 1,50

*Heb je een Ooievaarspas? Koop dan je kaartje voor de workshop in de Bibliotheek aan de balie.

Meer activiteiten

De Bibliotheek aan de Vliet organiseert ontzettend veel activiteiten, voor jong en oud!

Bekijk nog meer leuke activiteiten!