Workshop: je eigen boekje maken

Woensdag 14 augustus 2024, van 14:00 tot 15:30 | Bibliotheek Voorburg | Koningin Julianalaan 257

Workshop: je eigen boekje maken

Ben je tussen de 8 en 12 jaar? Kom dan woensdag 14 augustus van 14.00 tot 15.30 uur je eigen boekje maken in Voorburg. Je leert deze middag een klein boekje maken met een omslag van mooie stof. In dat boekje kun je een spannend verhaal schrijven of iets tekenen. Waar ga jij mee aan de slag?

Deze workshop wordt gegeven door HIP.

Meld je gratis aan voor de workshop

Waar en wanneer?

• Wanneer: woensdag 14 augustus
  • Hoe laat: 14.00 - 15.30 uur
  • Waar: Bibliotheek Voorburg | Koningin Julianalaan 257 | Melden bij informatiebalie
  • Prijs: Gratis
  • Leeftijd: voor kinderen van 8 tot 12 jaar

Er is plek voor 12 kinderen. Wacht dus niet te lang met aanmelden!

De Bibliotheek aan de Vliet organiseert ontzettend veel activiteiten, voor verschillende doelgroepen. Bekijk ook onze andere activiteiten en kijk of er wat voor je tussenzit.

Bekijk onze andere activiteiten!