Workshop: Dino timmeren

Woensdag 21 augustus 2024, van 13:00 tot 14:30 | Bibliotheek Rijswijk| Generaal Spoorlaan 2

Deze activiteit heeft in het verleden plaatsgevonden. Klik hier voor alle actuele activiteiten.

Workshop: Dino timmeren

Kom woensdag 21 augustus een middagje knutselen en timmer je eigen dino van hout! Kinderen vanaf 6 jaar kunnen hun eigen dino maken met houten blokken, spijkers en hamer in het Atelier in het Huis van de stad Rijswijk.

Koop hier je ticket voor de workshop 'Dino timmeren'

Waar en wanneer?

• Wanneer: woensdag 21 augustus
  • Hoe laat: 13.00 - 14.30 uur
  • Waar: Bibliotheek Rijswijk| Generaal Spoorlaan 2 | Melden bij informatiebalie
  • Prijs: Niet leden: €5,00 | Leden: €3,50 | Ooievaarspas: €1,50*
  • Leeftijd: voor kinderen van 6 tot 12 jaar

*Heb je een Ooievaarspas? Koop dan je kaartje voor de workshop in de Bibliotheek aan de balie.

De Bibliotheek aan de Vliet organiseert ontzettend veel activiteiten, voor verschillende doelgroepen. Bekijk ook onze andere activiteiten en kijk of er wat voor je tussenzit.

Bekijk onze andere activiteiten!