Film: 'Neem me mee' + bordspellen bij Theater Ludens

Donderdag 26 september 2024, van 14:00 tot 18:00 | Theater Ludens | | Burgemeester Feithplein 95

Film 'Neem me mee'

Zin om gezellig samen met anderen bordspellen te spelen? Kom dan naar de film 'Neem me mee' bij Theater Ludens. Na afloop van de film kun je nieuwe spellen ontdekken en andere spelliefhebbers leren kennen. Ben jij erbij?

Koop je kaartje

Film: Neem me mee

Zes 70-plussers, onbekenden van elkaar, gaan samen op vakantie naar Zuid-Frankrijk. Nog voor hun busje de landsgrens passeert, is er al onenigheid; met elkaar en met de jonge reisleider Thijs die de organisatie zwaar onderschat heeft. Als de reis vordert en het gezelschap elkaar beter leert kennen, ontstaat er toch een onverwachte vriendschap tussen de reisgenoten. Ze genieten, delen geheimen en onzekerheden, mijmeren, steunen elkaar en stappen zelfs buiten hun comfort zone. Je bent ten slotte nooit te oud voor nieuwe ervaringen.

Een prachtige, ontroerende en humoristische film.

Waar en wanneer?

• Wanneer: Donderdag 26 september
  • Hoe laat: 14.00 uur: start film, 16.00 tot 18.00 uur: spelletjes spelen
  • Waar: Theater Ludens | Voorburg (TheaterCinema)
  • Prijs: Niet-leden: €10,00 | Leden: €8,00
  • Leeftijd: Volwassenen

Koop je kaartje

Meer activiteiten

De Bibliotheek aan de Vliet organiseert ontzettend veel activiteiten, voor jong en oud!

Bekijk onze andere activiteiten