Kleding-inzamelmoment in Voorburg

Zaterdag 2 december 2023, van 11:00 tot 13:30 | Bibliotheek Voorburg

Deze activiteit heeft in het verleden plaatsgevonden. Klik hier voor alle actuele activiteiten.

Op zoek naar een nieuwe outfit voor de feestdagen? En heb je nog kleding in huis die je niet meer draagt? Doe dan mee met onze kledingruil en lever je oude kleding in bij de Bibliotheek Voorburg. Na afloop van de film 'Mrs. Harris Goes To Paris' kan je meedoen aan de kledingruil en iets nieuws uitzoeken. Ben jij erbij?

Stichting 'Krijg de Kleertjes'

December staat in het teken van veel cadeautjes voor elkaar kopen en dan gaat het vaak vooral om nieuwe items. In de film 'Mrs. Harris Goes To Paris' laat Mrs. Harris een mooie jurk voor zichzelf maken. Goede kleding gaat een leven lang mee. Soms raak je uitgekeken op kleding, maar kan je iemand anders er heel blij maken. Je kleding ruilen is steeds populairder aan het worden.

Daarom organiseren we, samen met Lydia van Stokhem van Stichting ‘Krijg de Kleertjes’, een speciale kledingruil. Eerst genieten van een fijne film in Theater Ludens, daarna van een nieuwe outfit! Lever dus jouw nette kleding in op zaterdag 2 december in Voorburg en zoek na afloop van de film (op donderdag 7 december) een nieuwe outfit uit. Zo maken we elkaar weer blij.

Koop hier je ticket voor de film in Theater Ludens

Datum - Tijd - Locatie

• Wanneer: zaterdag 2 december
  • Hoe laat: 11.00 - 13.30 uur
  • Waar: De Bibliotheek in Voorburg
  • Adres: Koningin Julianalaan 257 | Voorburg

Voorwaarden voor de kledingruil

•    Je mag maximaal 3 kledingstukken inleveren. Geen schoenen, tassen of onderkleding;
•    De kledingstukken zijn schoon, onbeschadigd en van deze tijd;
•    Kledingmerken in categorieën als Shein, Primark, Ali Express worden niet aangenomen. Wij vinden het belangrijk om een gezonde, duurzame textielindustrie te ondersteunen;
•    Een tas met ingeleverde kleding is voorzien van naam en telefoonnummer;
•    Bezoekers van beide films kunnen maar op één moment aan de kledingruil deelnemen;
•    Alle kleding die na afloop niet geruild is, gaat naar organisaties zoals Swaps, Pakkie Deftig en Dress4suc6.