Leven met een psychische aandoening

Donderdag 5 oktober 2023, van 17:00 tot 19:30 | Locatie Voorburg | Koningin Julianalaan 257 | 2273 JG Voorburg

Kosten: gratis

Deze activiteit heeft in het verleden plaatsgevonden. Klik hier voor alle actuele activiteiten.

Er zijn veel mensen met een psychische aandoening, meer dan je denkt. En de beelden over deze mensen kloppen lang niet altijd. Wil jij weten hoe het is om met een psychische aandoening te leven? Zodat je een naaste wat beter kunt begrijpen? Kom dan naar deze bijeenkomst van het Sociaal Servicepunt.

Programma

Tijdens deze bijeenkomst krijg je een film te zien en ga je in gesprek met mensen die leven met een psychische aandoening. Zij vertellen je over de uitdagingen waar zij tegenaan lopen in het dagelijks leven.

• Vanaf 17:00 uur - Inloop met soep en broodjes
  • Korte film met nabespreking
  • Tot 19:30 uur - ‘Aftertalk’ met koffie en thee

Datum - Tijd - Locatie

• Wanneer: Dinsdag 3 oktober
  • Hoe laat: 17.00 - 19.30
  • Waar:  Locatie Voorburg | Koningin Julianalaan 257

Aanmelden

De bijeenkomst is gratis, maar je moet je hiervoor wel aanmelden door een e-mail te sturen. Dit kan via de onderstaande knop.

Klik hier om je aan te melden

Contact

Wil je je graag aanmelden, maar lukt dit niet? Neem dan contact met ons op via het contactformulier.

Ga naar het contactformulier

Activiteiten van de Bibliotheek aan de Vliet

Wil je meer weten over andere activiteiten in onze Bibliotheek?

Ga naar het agendaoverzicht