Maak je eigen herfstkunstwerk!

Maandag 28 oktober 2024, van 14:00 tot 15:00 | Bibliotheek Voorburg

Kom op maandag 28 oktober knutselen met hout, bladeren en mini-herfstfiguurtjes. Ben je tussen de 6 en 10 jaar oud? Kom naar deze leuke herfstactiviteit bij Bibliotheek Voorburg!

Koop hier je kaartje

Herfstkunstwerk

Tijdens deze creatieve herfstactiviteit gaan we samen mooie houten schijfjes in herfststijl maken. We gebruiken bladeren en takjes om onze schijfjes te versieren. Met verf, lijm en wat fantasie toveren we de schijfjes om tot kleurrijke herfstkunstwerken. Het is een leuke en gezellige manier om de herfst te vieren en tegelijkertijd de natuur te ontdekken.

Doe je mee? Je kunt je mooie stukje herfst achteraf mee naar huis nemen.

Waar en wanneer?

• Wanneer: Maandag 28 oktober
  • Hoe laat: 14.00 - 15.00 uur
  • Waar: Bibliotheek Voorburg
  • Adres: Koningin Julianalaan 257
  • Voor wie: 6 t/m 10 jaar
  • Koop je kaartje online: Niet-leden: € 5,00 | Leden: € 3,50 | Ooievaarspas: € 1,50*

*Heb je een Ooievaarspas? Dan kan je niet vooraf online een kaartje kopen, alleen aan de balie in de Bibliotheek. Wacht niet te lang als je met je Ooievaarspas een kaartje vooraf wil kopen in de Bibliotheek. De activiteiten zijn snel uitverkocht.

Bestel snel je kaartje en maak jouw eigen herfstkunstwerk!

Bekijk de andere leuke workshops in de herfstvakantie bij de Bibliotheek:

Alle activiteiten in de herfstvakantie!

Herfstvakantie