Vierde bijeenkomst Queer leesclub in Voorburg

Donderdag 12 december 2024, van 19:30 tot 20:30 | Bibliotheek Voorburg | Koningin Julianalaan 257 | Blauwe zaal

Queer boekenclub

Op donderdagavond 12 december is het alweer tijd voor de derde bijeenkomst van de Queer leesclub! Tijdens de derde bijeenkomst op donderdag 14 november beslissen we samen welk boek we deze avond gaan bespreken.

Reserveer je plekje!

Voor wie?

Deze leesclub is speciaal voor jongeren die meer willen weten over dit onderwerp of zelf queer zijn. Jongeren die houden van boeken en er graag verder met anderen over praten. Herken je je in deze omschrijving? Dan ben je van harte welkom! De eerste bijeenkomst is op donderdag 12 september, de tweede op donderdag 17 oktober en de derde op donderdag 14 november. Elke keer in de avond tussen 19.30 en 20.30 uur. Elke keer in de avond tussen 19.30 en 20.30 uur.

Waar en wanneer?

• Wanneer: donderdag 12 december
  • Hoe laat: 19.30 - 20.30 uur
  • Waar: Bibliotheek Voorburg | Koningin Julianalaan 257 | Blauwe Zaal
  • Prijs: gratis, wel even aanmelden om op tijd een plekje te reserveren
  • Leeftijd: Jongeren van 14 tot 21 jaar

Meld je aan!

Meer activiteiten

De Bibliotheek aan de Vliet organiseert ontzettend veel activiteiten, voor jong en oud!

Bekijk onze andere activiteiten!