Taalhuis spreekuur in Leidschendam

Maandag 30 oktober 2023, van 13:00 tot 15:00 | Elke week | Leidschendam | Fluitpolderplein 5 | 2262 ED Leidschendam

Kosten: Gratis

Deze activiteit heeft in het verleden plaatsgevonden. Klik hier voor alle actuele activiteiten.

Kun je al wel een beetje Nederlands lezen, maar heb je nog moeite met het lezen van bijvoorbeeld moeilijke brieven? Of wil je nog verder groeien in je Nederlands en zelf ook kunnen schrijven in het Nederlands? Ons Taalhuis biedt de hulp die bij je past. Ken je iemand die onze hulp goed kan gebruiken? Vertel het door. Wij helpen graag!

Twee keer per week spreekuur

Twee keer per week zijn er spreekuren in Leidschendam, Rijswijk en Voorburg. Daar zoekt een vrijwiliger samen met je uit welke taalcursus het beste bij je past. Of de vrijwilliger stuurt je door naar een andere organisatie. Daar word je verder geholpen met het oefenen van de Nederlandse taal. Het spreekuur is gratis. Je kunt zo binnenlopen.

Datum - Tijd - Locatie

Datum: Elke maandag (niet tijdens de schoolvakanties)
Tijdstip: 13.00 - 15.00 uur
Locatie:
Bibliotheek - Locatie Leidschendam
Adres: Fluitpolderplein 5 | 2262 ED Leidschendam

Lees meer over het Taalhuis

Activiteiten van de Bibliotheek

Wil je meer weten over andere activiteiten in onze Bibliotheek?

Ga naar het agendaoverzicht