Tai Chi kennismakingsles in Rijswijk

Vrijdag 8 november 2024, van 11:00 tot 12:00 | Bibliotheek Rijswijk

Ontdek de voordelen van Tai Chi in deze speciale kennismakingsessie bij Bibliotheek Rijswijk! Je leert niet alleen meer over deze bewegingskunst, maar gaat ook zelf enkele Tai Chi bewegingen proberen. Deze les wordt gegeven door Fung Loy Kok van Taoist Tai Chi™ beoefening. Kom jij op vrijdag 8 november langs?

Koop hier je kaartje

Wat is Tai Chi?

Tai Chi is een bewegingskunst afkomstig uit het oude China. De rustige, vloeiende bewegingen hebben effect op zowel lichaam als geest. Het leert je ontspannen, zorgen los te laten en meer in het nu te zijn. Fysiek maakt het je energiek, sterk en soepel. De bewegingen zijn voor iedereen geschikt, ongeacht leeftijd of conditie.

Tijdens de kennismakingssessie kun je zelf enkele tai chi bewegingen proberen. Misschien ontdek je wel dat Tai Chi heel goed bij je past, en dat je dit vaker wilt doen!

Als voorbereiding

Je hoeft niets voor te bereiden voor deze Tai Chi les. Het is wel fijn om losse/luchtige kleding te dragen. Daar kun je makkelijker in bewegen.

Meer informatie over Taoist Tai Chi™ beoefening

Waar en wanneer?

• Wanneer: Vrijdag 8 november
  • Hoe laat: 11.00 - 12.00 uur
  • Waar: Bibliotheek Rijswijk
  • Adres: Generaal Spoorlaan 2
  • Voor wie: Volwassenen
  • Koop je kaartje online: Niet-leden: € 6,50 | Leden: € 4,00 | Ooievaarspas: € 2,00*

*Heb je een Ooievaarspas? Dan kan je niet vooraf online een kaartje kopen, alleen aan de balie in de Bibliotheek. Wacht niet te lang als je met je Ooievaarspas een kaartje vooraf wil kopen in de Bibliotheek. De activiteiten zijn snel uitverkocht.

Bestel snel jouw ticket voor de Tai Chi kennismakingsles op 8 november

Tijdens 'Heel Nederland Leest' zijn er leuke activiteiten bij de Bibliotheek aan de Vliet!

Programma Heel Nederland Leest!