Workshop 'Omgaan met rouw' in Voorburg

Maandag 30 september 2024, van 14:00 tot 15:30 | Bibliotheek Voorburg | Koningin Julianalaan 257 | Blauwe zaal

Anna Boender

Wil jij leren hoe je om kunt gaan met rouw? Bijvoorbeeld vanwege het verlies van een partner, familielid of goede vriend? Kom dan op maandag 30 september naar Bibliotheek Voorburg om te luisteren naar Anna Boender. Zij heeft een praktijk voor verlies- en rouwbegeleiding en schreef een boek over het verlies van haar twee dochters. Natuurlijk is er ook voldoende ruimte voor je eigen verhaal.

Reserveer je plekje

Over Anna Boender

Anna Boender verloor zelf haar man bij een ongeluk en vervolgens ook twee dochters. Na de wanhoop, boosheid en verdriet is Boender de intense pijn echt gaan voelen. Ze begeleidt nu anderen bij verlies en rouw. Anna schreef het boek 'Ondenkbaar', dat ook te leen is bij de Bieb.

Reserveer het boek 'Ondekbaar'

Waar en wanneer?

• Wanneer: Maandag 30 september
  • Hoe laat: 13.00 - 15.30 uur
  • Waar: Bibliotheek Voorburg | Koningin Julianalaan 257 | Blauwe Zaal
  • Prijs: Niet-leden: €2,50 | Leden: €1,50 | Ooievaarspas: gratis*
  • Leeftijd: tussen de 40 en 60 jaar (ongeveer)

*Heb je een Ooievaarspas? Koop dan je kaartje voor de workshop in de Bibliotheek aan de balie.

Meld je aan

Meer activiteiten

De Bibliotheek aan de Vliet organiseert ontzettend veel activiteiten, voor jong en oud!

Bekijk onze andere activiteiten