Workshop: Positief denken

Maandag 30 september 2024, van 10:30 tot 12:30 | Bibliotheek Rijswijk | Generaal Spoorlaan 2

Leer meer over het beïnvloeden van negatieve gedachten tijdens de workshop 'Positief denken' op maandag 30 september. Wanneer we negatief denken, heeft dat effect op hoe we onszelf voelen of zien. Bij deze workshop leer je op een eerlijke manier naar jezelf en anderen te kijken.

Meld je meteen aan voor de workshop!

Meer over deze workshop

Indigo Preventie en de Bibliotheek aan de Vliet organiseren samen deze workshop. Tijdens deze bijeenkomst leer je jouw negatieve gedachtes om te zetten. We doen dit door middel van afwisselende en verrassende oefeningen. Wanneer je jouw gedachten vaker positief kunt inzetten, zal het je leven prettiger maken en minder energie kosten.

Deze workshop is helemaal gratis, maar het is wel fijn als je je eventjes aanmeldt. Dan weten we op hoeveel mensen we kunnen rekenen.

Waar en wanneer?

• Wanneer: maandag 30 september 2024
  • Hoe laat: 10.30 - 12.30 uur
  • Waar: Bibliotheek Rijswijk| Generaal Spoorlaan 2 | Stadsl@b

Online aanmelden

Meld je hier gratis aan voor de workshop Positief denken

Aanmelden in de Bibliotheek

Vind je het fijner om je in de Bibliotheek aan te melden? Dat kan natuurlijk! Kom daarvoor naar één van onze vestigingen, dan helpen onze medewerkers je verder.

Alle activiteiten van de Bibliotheek aan de Vliet

Wil je meer weten over andere activiteiten in onze Bibliotheek? Bekijk voor een overzicht onze agenda!

Ga naar het agendaoverzicht