3D-kunstwerk maken in Leidschendam (6 tot 12 jaar)

Donderdag 15 augustus 2024, van 13:00 tot 14:30 | Bibliotheek Leidschendam | Fluitpolderplein 5

3D-kunstwerk knutselen bij Bibliotheek Leidschendam

Kom op donderdag 15 augustus jouw eigen 3D-kunstwerk knutselen van snoep en eet-verpakkingen. Angelique Schipper van Talentenloods neemt je mee in het maakproces. Samen knutselen jullie luilekkerland!

Angelique Schipper

Angelique Schipper is schrijfster, spreekster en organisator. Ze zet zich in voor talentontwikkeling en duurzaamheid. Als schrijfster heeft zij in 2023 een duurzaam sprookjesboek (haar derde kinderboek) geschreven. Voor het maakproces kwam zij 40 keer op locaties om haar verse sprookjes aan jong en oud voor te lezen en te herschrijven. Het sprookjesboek zal in 2024 verschijnen. Haar eerste twee kinderboeken zijn bij de Bibliotheek te leen.

Deze activiteit is een vervolg op de Barbietentoonstelling, waar Angelique 100 barbies met afval heeft aangekleed. Deze tentoonstelling is in de zomervakantie te zien in de Bibliotheek Leidschenveen, Emmy Belinfantedreef 7, Den Haag.

Meld je gratis aan!

Waar en wanneer?

• Wanneer: donderdag 15 augustus
  • Hoe laat: 13.00 - 14.30 uur
  • Waar: Bibliotheek Leidschendam | Fluitpolderplein 5 | Melden bij informatiebalie
  • Prijs: Gratis, wel graag even aanmelden
  • Leeftijd: voor 6 tot 12 jaar

Begeleiders mogen meehelpen. Voor jongere broertjes of zusjes is er een peuterhoek om te spelen of voor te lezen. Voor oudere broers en zussen zijn er computers in de Bibliotheek of boeken te lezen.

De Bibliotheek aan de Vliet organiseert ontzettend veel activiteiten, voor verschillende doelgroepen. Bekijk ook onze andere activiteiten en kijk of er wat voor je tussenzit.

Bekijk onze andere activiteiten!