Zangworkshop met Anne Ermens in Voorburg

Donderdag 26 september 2024, van 19:00 tot 21:00 | Bibliotheek Voorburg | Koningin Julianalaan 257 | Blauwe zaal

Altijd al willen leren zingen? Of wil je je zangkwaliteit verbeteren? Kom dan op donderdagavond 26 september naar de zangworkshop van Anne Ermens bij Bibliotheek Voorburg. Je oefent niet alleen met je stem, maar leert ook op de Ukelele spelen. Ben jij erbij?

Reserveer je plekje

Over Anne Ermens

Anne Ermens is zangcoach en voice-over. In deze workshop ga je naast zangtechniek aan de slag met muzikaliteit, mindset en interpretatie. Door gebruik te maken van speelse oefeningen en verrassende opdrachten, hoor je al gauw wat jouw stem allemaal kan. Een workshop die je zelfvertrouwen vergroot, maar ook vooral voor veel plezier zal zorgen!

Waar en wanneer?

• Wanneer: Donderdag 26 september
  • Hoe laat: 19.00 - 21.00 uur
  • Waar: Bibliotheek Voorburg | Koningin Julianalaan 257 | Blauwe Zaal
  • Prijs: Niet-leden: €5,00 | Leden: €3,50 | Ooievaarspas: €2,00*
  • Leeftijd: 40 tot en met 60 jaar

*Heb je een Ooievaarspas? Koop dan je kaartje voor de workshop in de Bibliotheek aan de balie.

Meld je aan

Meer activiteiten

De Bibliotheek aan de Vliet organiseert ontzettend veel activiteiten, voor jong en oud!

Bekijk onze andere activiteiten